SAMARBEJDE MED ARKITEKTER
Vi er din [ logistik indkøbs leverings monterings ] partner
Zolutions samarbejder idag med en bred vifte af danske arkitekter og stylister - vi står på mål for det, vi siger, og holder, hvad vi lover.
Møbler og indretningen er ofte de vigtigste elementer i ethvert rum - det kan både være funktionelt og æstetisk og er en vigtig del af rummets helhedsvirkning. Som arkitekter kan I skabe unikke og imponerende løsninger, der passer perfekt til kundernes behov og smag.
Ved at samarbejde med Zolutions drager I som arkitekter bl.a. fordel af at få adgang til en bred vifte af møbler og indretningsprodukter til jeres kunders projekter med nogle gode rabataftaler hos diverse leverandører.
I får adgang til vores ekspertise indenfor logistik, hvor vi har egne biler, egne montører, eget lager og har samarbejdsaftaler med forskellige faggrupper som elektrikere, tømrere, snedkere, malere, murere og andre møbelmontører.
Kvalitet. Erfaring. Klarhed
Hvad er vigtigt for dig?
Vi har levet af at sælge, levere og servicere på kontraktmarkedet i mere end 35 år både til det offentlige og det private marked. Vi har leveringer i hele Danmark og ofte også uden for Danmarks grænser. Ligesom vi også har erfaring fra vores egen detailforretning med designermøbler og kunder og leverandører, der primært er i retailmarkedet.
Vi laver sammen en aftale, om vi eller I skal stå for:
- Logistik
- Fakturering
- Indkøb
- Opbevaring
- Levering/montering
- Eftersalg
- Reklamationer
- Services
Uanset hvordan samarbejdet udfolder sig, er det vigtigt, at både I og vi arbejder sammen. I vil altid have en fast kontaktperson og naturligvis direkte kontakt vedr. leveringer m.v., så kommunikationen er klar og åbenlys. Dette hjælper med til at sikre, at alle parter er tilfredse med resultatet, og at samarbejdet fortsætter på lang sigt.
Andre fordele ved et samarbejde er, at vi til andre projekter kan gøre brug af jeres ekspertise til at skabe en mere inspirerende, funktionel og moderne indretning med de nye trends til vores kunder.
Gør det, du er god til.
Så klarer vi resten
Indretning, der er gjort nemt for dig
Vi er her for dig. Både før, under og efter
Vi hjælper dig i alle dele af indretningsprocessen. Fra de første ideer og tegninger, videre til alt det praktiske og over til finpudsninger og eventuelle justeringer. Med andre ord: Vi er her stadig, når indretningen er i mål, og det sidste møbel er monteret.
Vi finder altid en løsning
Leveringssikkerhed er et vigtigt fokuspunkt for os. For vi ved, at situationen hurtigt kan ændre sig. Måske får du brug for et ekstra skrivebord, en ny kontorstol eller noget tredje. Vi løser det. Oftest med det samme.
Rådgivning om alle aspekter af indretningen
Domicilindretning kommer med mange forskellige opgaver. Og måske har du ikke erfaringen eller tiden til det? Bare rolig. Vi har været i gamet i mange år, og vi kan rådgive dig om alle aspekter af indretningen – fra design til økonomi. Sammen finder vi en løsning, der matcher din virksomhed.
Altid samme kontaktperson
Vores løfte er at gøre indretning nemt for dig. Derfor har du altid kun én indretningskonsulent gennem hele processen. Også når du er kommet på plads. Du ringer bare, hvis der er det mindste.
Vi indretter, flytter, leverer og monterer. Det er vores måde at sige alt i én løsning
Vi indretter i weekenden, så I kan udrette igen om mandagen
Når et helt nyt domicil skal indrettes, er der meget at tage stilling til og en masse praktisk at ordne. Vi hjælper gerne med det hele. Vi har alt fra indretningskonsulenter og -arkitekter til montører og flyttefolk. Og vi ved, at tiden er en væsentlig faktor. Derfor sørger vi gerne for at flytte og montere i løbet af weekenden, så du og dine medarbejdere kan sætte jer til rette ved de nye skrivebordspladser allerede om mandagen. Vi sørger for, at alt står færdigt i det nye domicil til den aftalte tid.
CASES
Nogle af dem, vi har indrettet for